Įtraukusis ugdymas – kokybiškas ugdymas kiekvienam vaikui, siejamas su personalizuotu kiekvieno vaiko ugdymu, atitinkančiu kiekvieno vaiko ugdymosi galias, poreikius, užtikrinantis sėkmes, asmeninę pažangą.
Pagrindinis įtraukiojo ugdymo tikslas – kokybiškas ugdymas kiekvienam vaikui, nepriklausomai nuo jo skirtybių. Tai procesas, kuriame atsižvelgiama į vaikų socialinę, kultūrinę, mokymosi įvairovę ir remiamasi veiksmais, padedančiais nustatyti bei šalinti kliūtis ugdymuisi ir dalyvavimui švietime. Tai labai aiškiai atsispindi Geros mokyklos koncepcijoje.
NAUDINGA INFORMACIJA:
SPECIALIOSIOS-MOKYMO-PRIEMONĖS
ĮTRAUKUSIS UGDYMAS_atmintinė _2024 m.
Klasės elgesio valdymo žemėlapis. Rekomendacijos pradinių klasių mokytojams
Individualaus pagalbos plano rengimo ir įgyvendinimo metodines rekomendacijos-VGK
Pagrindinė informacija mokytojams dėl įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo
Vaikų-elgesio-ir-emocijų-sutrikimai
Autizmas. Pažinti. Suprasti. Padėti. (straipsniu_rinkinys_2022)
Vaikų elgesio ir/ar emocijų sutrikimai
Vaikai, turintys aktyvumo ir dėmesio sutikimų (kaip-padėti)
Įtraukties švietime plėtros gairės
SUP vaikų pojūčių aktyvinimas (sensorinės_veiklos)
MOKOMĖS KARTU. Metodinės rekomendacijos
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose
Dėmesys kiekvieno mokinio mokymuisi ir pažangai
Universalaus-dizaino-mokymuisi-gaires
REKOMENDACIJOS-TĖVAMS_autizmas