3 klasės mokiniai 2025-2026 mokslo metais dalyvauja tarptautiniame eTwinning projekte „Table Etiquette Around Europe“!
Šiais mokslo metais trečiokai kartu su bendraamžiais iš Turkijos, Rumunijos ir Graikijos dalyvauja tarptautiniame eTwinning projekte „Table Etiquette Around Europe“, kurio tikslas – ugdyti tinkamo elgesio prie stalo įgūdžius, pagarbą maistui ir vieni kitiems. Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės vis dažniau prie stalo laiką leidžia ne bendraudami, o žiūrėdami į telefonus. Tad šis projektas primena, kaip svarbu nuo mažens mokytis pagarbos, mandagumo, kultūrų pažinimo ir bendravimo įgūdžių, kurie išlieka visam gyvenimui.
Projekto metu mokiniai kurs pristatymus, dalyvaus diskusijose, mokysis stalo serviravimo ir mandagaus elgesio taisyklių, domėsis įvairių šalių tradicijomis, bei tobulins socialines, kultūrines, skaitmenines ir komunikacines kompetencijas. Pirmoji projekto veikla – mokinių prisistatymas ir mokyklos valgyklos pristatymas. Filmuotis buvo labai smagu! Kviečiame pažiūrėti mūsų prisistatymo filmukus.
Pirmoji projekto užduotis buvo sukurti prisistatymo vaizdo įrašą. Trečiokai su dideliu malonumu peržiūrėjo ir partnerių atsiųstus vaizdo įrašus.
Buvo labai įdomu palyginti savo mokyklos gyvenimą su kitų šalių mokinių kasdienybe. Pastebėjome ir skirtumų, ir panašumų. Smagu matyti, kad bendraamžiai, nepaisant to, iš kokios šalies jie būtų, turi daug bendrų pomėgių – sportuoja, šoka, skaito, žaidžia šachmatais, gamina.
Ši veikla padėjo suprasti, kaip svarbu vertinti tai, ką turime, ir didžiuotis savo išskirtinumu.
Naujausioje projekto veikloje „Good Table Manners or Bad? Let’s Sort!“ dirbdami grupėse, trečiokai diskutavo, tarėsi ir rūšiavo elgesio prie stalo korteles. Taip gimė du spalvingi plakatai, kurie dabar puošia mokyklos valgyklą ir kasdien mokiniams primena pagrindines stalo etiketo taisykles. O kad mokymasis būtų dar smagesnis, mokiniai žaidė projekto mokytojų partnerių sukurtus interaktyvius žaidimus, kurie padėjo geriau suprasti skirtingas elgesio situacijas. Džiaugiamės trečiokų aktyvumu ir noru mokytis gražiai elgtis prie stalo.
2024 m. Mokykloje įgyvendinti šie ilgalaikiai projektai: skaitymo skatinimo, STEAM ir vertybių ugdymo projektai.
Mėnesių veiklos pristatytos svetainės puslapyje „Naujienos“, o metų pabaigoje – projekto rezultatai apibendrinti ir aptarti Mokytojų tarybos susirinkime.
Skaitymas – bendrojo raštingumo pagrindas, integrali mokymosi visą gyvenimą dalis ir esminė priemonė formuotis kūrybingai, intelektualiai, kritiškai mąstančiai, moraliai atsakingai ir atvirai asmenybei. Skaitymo įprotis ir entuziazmas knygoms ugdomi vaikystėje – skaitant kasdien. Taip galime išugdyti visaverčius, tikrąsias vertybes puoselėjančius jaunus žmones.
2024 metų skaitymo skatinimo projekto pristatymas
STEAM metodų integravimas ikimokykliniame amžiuje skatina vaikų kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir problemų sprendimo įgūdžius. Šis metodas padeda lavinti ankstyvus mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematikos gebėjimus per žaidybinę ir praktinę vaikų veiklą. Įtraukus STEAM į ugdomąsias veiklas, vaikai įgyja pasitikėjimo savimi ir geriau pasiruošia būsimam mokymuisi bendrojo ugdymo mokykloje.
2024 metų STEAM projekto pristatymas yra čia
Vertybinių projektų įgyvendinimas ikimokykliniame amžiuje padeda vaikams nuo mažens formuoti svarbias socialines, emocines ir moralines vertybes, kurios turi didelės įtakos jų asmenybės raidai. Dalyvaudami tokiuose projektuose, vaikai mokosi bendradarbiavimo, empatijos, pagarbos ir atsakomybės. Bendrose veiklose vaikai mokosi suprasti, kas yra draugystė, pagarba ir atsakomybė.
2024 metų projekto „Vertybių švyturiai“ pristatymas
Tarptautinio Erasmus+ KA2 projekto AIDO įgyvendinimas

Tarptautinis Erasmus+ KA2 projektas AIDO, Varpelis

Projekto_AIDO_vadovas
Aido_projektas_Varpelio_final results_survey Kahoot!
Aido_projektas_Varpelio_final results_survey LearningApps
Tarptautiniai projektai:
Klaipėdos „Varpelio“ mokykla-darželis dalyvavo 2022 metais Limburgo Adolf Reichwein (Vokietija) mokyklos inicijuotame 2 metų trukmės Erasmus+ K2 AIDO projekte apie ugdymo turinio skaitmenizaciją. Projekto partneriai – aštuonios mokyklos iš 6 Europos šalių: Estijos, Suomijos, Švedijos, Rumunijos, Vokietijos ir dvi mokyklos iš Lietuvos.
Kovo 10-15 dienomis vyko trečiasis tarptautinis projekto partnerių susitikimas Bukarešte, kur mūsų mokyklą atstovavo direktorė Daina ir pavaduotoja ugdymui Asta. Kiekviena šalis pristatė savo mokyklose naudojamas skaitmenines programas, analizavo darbo grupėse atliktų apklausų duomenis. Švedijos atstovai pristatė savirefleksijos įrankio mokytojams “SELFIE for TEACHERS” visų projekto dalyvių suvestinę. Šis įrankis skirtas bendrojo ugdymo mokytojams įsivertinti skaitmeninių technologijų naudojimo kompetencijas.
Direktorė Daina ir pavaduotoja Asta susitikime dalinosi naujausiomis įžvalgomis apie įtraukiančius šiuolaikinius skaitmeninius būdus, naudojamus mokiniams mokyti Lietuvoje, kolegoms pristatė Lietuvos mokytojams sukurtą švietimo portalą www.emokykla.lt
Bukarešto Elena Văcărescu gimnazijoje AIDO projekto dalyviai stebėjo pamokas, kuriose mokytojai dalinosi įvairių skaitmeninių programų integravimo pamokose gerąja patirtimi.
Nors projekte dalyvaujančios mokyklos yra skirtingose šalyse bei jose ugdomi skirtingo amžiaus vaikai, Bukarešte dalyviai vieningai kalbėjo, jog skaitmeninis ugdymo turinys suteikia galimybę įvairinti mokymą, pritaikant jį skirtingiems mokinių poreikiams, mokymosi stiliams bei padedant mokiniams geriau suprasti mokomąją medžiagą ir plečiant jų kompetencijas.
Klaipėdos „Varpelio“ mokykla-darželis dalyvavo tarptautiniame ERASMUS+ KA2 projekte WINTER . Pirmasis partnerių susitikimas 2020 m. spalio 20 – 25 dienomis vyko Limburge (Vokietijoje), kur projekto partneriai iš Vokietijos, Suomijos, Švedijos, Rumunijos ir Lietuvos aptarė projekto strategijas, dalyvavo koordinatorių parengtoje programoje.

Ilgalaikiai projektai:

Klaipėdos „Varpelio“ mokykloje-darželyje pradinėse klasėse įgyvendinamas projektas Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis
Projekto metu mokyklos aprūpintos gamtos pažinimo, chemijos ir fizikos mokymo priemonėmis, elektroninėmis mokymo priemonėmis, laboratoriniais indais, kompiuterine technika ir kt. Atnaujinus pradinių klasių mokinių tiriamosios ir praktinės veiklos aplinką, praturtinus mokymo(si) procesą gerėja mokinių ugdymo kokybė ir jų pasiekimai. Projekto lėšomis parengtos metodikos padeda tikslingiau naudoti mokymo priemones ir įrangą atliekant įvairius eksperimentus, tyrimus, bandymus. Jie skatina mokinių susidomėjimą gamtos ir technologiniais mokslais.
Mokykloje gamtamoksliniam ugdymui skiriamos neformaliojo vaikų švietimo ugdymui skirtos valandos, mokiniai mokosi ne tik klasėse, bet ir mokyklos teritorijoje įkurtoje Lauko klasėje.
Projekto nuorodos
Daugiau apie projektą
Projekto metu parengta metodinė medžiaga mokytojams